X-men: Days of Future Past

X-men: Days of future past – en længe ventet superhelte-film 🙂

Endnu en skøn superhelte-film havde premiere i biffen i sidste uge. “X-men: Days of Future Past” har været længe ventet. 😉 Og jeg kan allerede afsløre nu, at den levede op til de høje forventninger.

Kort om “X-men: Days of Future Past”
I en nær fremtid kæmper mutanterne en daglig kamp for at overleve blandt menneskene og deres nye opfindelser. Mutanterne fra X-men teamet er splittede og har kun én mulighed tilbage for at de kan ændre på tingene, som de ser ud nu: At sende en person tilbage i tiden for at forhindre én bestemt begivenhed, der truer både menneskenes og mutanternes overlevelse.

Det bliver naturligvis den usårlige Wolverine, der skal foretage denne tidsrejse – da ingen andre kan overleve rejsen. Vi følger Wolverines møde med de yngre X-men og deres fjender – og det er bestemt ikke en let opgave for den stille og normalt kamplystne Wolverine. Der skal en del overtalelse og snedige ideer til at få den rigtige hjælp med planen om, at få “nutiden” ændret. 😉

Den nye X-men film byder på Marvel-overraskelser!
Nu er listen med Marvel-film ved at være ret lang efterhånden, men en film som “X-men: Days of Future Past”, hvor der foregår tidsrejser kan bestemt være med til at rode lidt op i tingene. Jeg vil ikke afsløre for meget – men jeg vil sige så meget, at Marvel-fans ikke vil blive kede af slutningen, da nogle gamle kendinge vil dukke op. 🙂

LANG ventetid på smugkigget på næste Marvel-film
Noget af det, der trækker filmen “ned” på 5 ud af 6 biografsæder er, at man desværre skal vente MEGET længe på at se det sædvanlige smugkig på den næste Marvel-film. Og så er klippet slet ikke den lange ventetid værd. Men som jeg afslørede i starten, så lever selve filmen “X-men: Days of Future Past” op til de høje forventninger, jeg havde – så jeg vil bestemt anbefale den! Ikke mindst til superhelte- og Marvel-fans. Vi ser en masse af de store helte in action og det kan bestemt godt betale sig at se på det store lærred.

5 biografsaeder